8/04/2013

Klubbmöte!

 Nu ska jag berätta lite om vad vi tog upp på klubbmötet!

- Förslag
Ni gav oss en massa förslag om vad ni ville att vi skulle ha för aktiviteter och tack för det! De förslag jag och Juni fick in var att ni ville ha en dressyrtävling med mig och Juni som domare, ni ville ha en kullåkningstävling och ni ville även ha en fototävling här på bloggen. Alla dessa förslag ska jag och Juni kolla upp ;)

- Klubbkläderna
Jag och Juni visade upp klubbkläderna för alla som var där och vi kommer uppdatera sidan "klubbkläder" med bilder och info om var man kan köpa alla kläder och pris o.s.v.

- Bytte titlar
Vi bytte titlar på vissa som var närvarande på klubbmötet (bara dde som är närvarande på klubbmötet kan få en titel). Veckans erfarna ryttare blev.... Mira Moonnight, för att hon hade varit aktiv i klubbchatten och bjudit klubben på picknik. Veckans elev fick bli Emmy Snowforest så hon kommer alltså att hålla koll på klubben när jag och Juni inte är inloggade!

- Berättade om aktiviteter
Vi berättade om lite aktiviteter som skulle dyka upp under veckan. På måndag är det dressyrlektion i ridhuset kl. 15:00 och på tisdag är det kurragömma i Firgrove kl. 13:00. Läs mer om aktiviteterna här.

- Kickade oaktiva
En person blev kickad denna vecka eftersom att två andra redan hade lämnat klubben och det är vi ledsna över. Så nu släpps fler in i Ocean Ponies!

Så det var det vi pratade om! Tack alla ni som kom! Och till er som inte kom så måste ni bli bättre på att komma och komma i tid eftersom att jag och Juni lägger ner mycket tid på Ocean Ponies... Om ni inte kan närvara under en tid så breva oss eller skriv en kommentar på bloggen.
Ha en härlig vecka havsponnyer♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar