8/01/2013

Levlings aktiviteten torsdagen den 1/8

För det första vill jag bara säga... WOW! Gud vad kul det var att levla hästar med er i Ocean Ponies <3 Jag är grymt stolt över er som slog rekord, körde banor som ni aldrig kört eller vågat, så grymt stolt över er alla!
Med det sagt så tänkte jag berätta lite om dagens aktivitet :)
Vi började med samling bakom Moorland stallet och körde alla 3 banor där, sedan fortsatte vi mot Fort Pinta, Firgrove, Valedale och banor runtom Steves. Efter det blev nog alla lite trötta, t.o.m jag ;) Så då var en av våra medlemmar snälla nog att bjuda på Picknik vilket var väldigt uppskattat. Vi fortsatte sedan till Vingården, Ridhuset och sist Gyllenåsarnas dal.
Där höll jag tal och eventet var i sin helhet väldigt kul! Det var många som kom och gick men tack till alla som var närvarande :)
 
Dessa var närvarande:
Emmy Snowforest
Siri Goldstorm
Penelope Goldbard
Mira Moonnight
Isabelle Winterlake
Nellie Ponydawn
Elsa Longlord

Det betyder att ni inte kan bli kickade <3

3 kommentarer:

  1. Jag var med :D

    SvaraRadera
  2. Ni var tvungna att vänta på mig jätte mycket... Men min häst leva up så jag är glad, mycket roligare än att göra det ensam :) LOVE YOU ALL <3

    SvaraRadera
  3. Hej! Så himla ledsen att jag inte kom, hade planerat det men Internet dog när jag skulle logga in och jag behövde gå D:
    Kan vi göra det någon gång igen? Behöver levla min frieser ^^ SÅ tråkigt att göra det själv, jag behöver verkligen peppas :)
    Mvh Emmy Lightlord <3

    SvaraRadera